• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

200-inläggstävling!

Nexus

Panerai
Jag har på något vis lyckas författa 200 stycken substanslösa och/eller förvirrade inlägg på det här underbara forumet.
Detta ska självklart firas med en tävling!

Då jag gillade den tidigare klock/mat-tävlingen så spinner jag vidare på det temat, och låter tävlingsmomentet i det här fallet vara:
Linda in valfritt föremål (ej kroppsdel eller liknande) i kött och posta bild här.
Tävlingen pågår till 12 på onsdag då två vinnare kommer utses.

Två stycken väldigt fräsiga kapsylöppnare ligger i potten.
 

Jens

Greedo
Jag var rädd att det här skulle urarta till en tävling i vem som kan ta den mest vulgära detaljbilden (med ett ebay-makroobjektiv) på en manslem med baconbitar. Så jag var mer eller mindre tvungen att lägga in den regeln ;)

Det har vi sett alldeles för mycket av under de senaste åren på klockforum.

J
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
i brist på kött hemma så fick det bli pasta med lite skinka, förmodligen så är jag diskad från start men jag bjuder på lite bilder iaf. Och så grattis till dina 200 inlägg såklart :watching:


lolex1_zpsa3d86951.jpg



lolex_zpsad980660.jpg
 

P-A

Sir Spamalot
Hade tävlingen varit till mitten av oktober så hade ni fått se hela mig i en älg om ni önskat!
Men nu kommer mitt bidrag i morgon istället! ;)
 

Nexus

Panerai
Tävlingen är avklarad!
På plats nummer 1 kommer vinnaren Bojke som med sin halvdant inlindade skinkbanan krossar motståndet!
Af Sjodahl är visserligen diskad då han blandad in diverse spannmål och grönsaker, men eftersom han även står för hälften av tävlingens deltagare så blir han tvångsrekryterad till en andraplats.
PMa era adresser så skickar jag vinsten under nästa vecka.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Hahaha...fan va nice, sådan dommare gillar vi Nexus ;). Men det kommer säkert en protest där jag har försökt att muta dommaren.
 

Bojke

Wicket Wystri Warrick
2-Faktor
Tackar! Det ska dock sägas att jag inte hade kunnat göra det utan någon av er, och framför allt inte utan er ovilja att linda in ett valfritt objekt i kött!
Det var en riktig proteinbomb!;)
 

Bojke

Wicket Wystri Warrick
2-Faktor
Tjingeling!

I dag dök denna fashionabla kapsylöppnare upp i brevlådan. Tydligen hade någon försett Nexus med felaktig information. Denna anonyma dåre hade påstått att min vinnande bild var ett montage. Efter en tre veckor lång rättsprocess via PM lyckades jag bevisa att så självklart inte var fallet. Rättvisan segrar återigen!

Håll dina vänner nära, men håll din kapsylöppnare närmare!


Läder på länkar på lektyr


Tack till den omutliga tävlingsledningen, mitt utsökta tävlingsbidrag och den mördande konkurrensen!
 
Topp