• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OHPF 200 kr - Charmig Oris - Sista Chansen

img_0617-jpg.358022


Hej! Nu är det dags att sälja min Oris eftersom att den aldrig kommer till användning. Jag köpte den på Ebay, tyvärr vet jag inte vilken modell det är. Den tickar ett tag och visarna snurrar lite hej vilt när man ställer den. En rejäl genomgång av uret så tror jag att den här klockan kan bli riktigt bra. Tänk den på ett perlon-band! Gubblänken den sitter på nu är tyvärr trasig.

Jag tänkte mig 200kr (sänkt från 350, sänkt från 500) Kan skickas eller mötas f2f. Tveka inte att höra av er om ni har frågor eller om ni vill ha fler bilder! Kan även tänka mig ett byte mot annan billig klocka eller annat klockrelaterat, ett par klockband kan t.ex. vara intressant.

Tack för annonsplats!
 
Senast ändrad:
Topp