• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

2000 inlägg, WIS & tävling tävling!

EricMcG

Panerai
2-Faktor
image.jpg
 

frere

Audemars
2-Faktor
Äntligen en respektabel titel igen!

Själv får jag hushålla med mina kommande 95 inlägg...en pizza kan jag namnge och WIS låter bra, men 1000-inläggsklubben låter bara lökigt...
 

Jens

Greedo
Grattis!
Men, förklara gärna denna gilla-jakten? Andra "tävlingen" på kort tid där man måste gilla för att få vara med. Är ärligt nyfiken.


J
 

Stomatologen

Patek
2-Faktor
just do it!

edit: grattis till Wis-status!

drinking-rabbit.jpg
Grattis! Fira 2000 med att ge kaninen en öl nu :)
Stort grattis och grymt jobbat till 2K.
Själv har man låååångt kvar. Men en dag så.

carlsberg-beer-ads-probably-a-rabbit.jpg

Må fint.
Tackar! Trivs faktiskt ganska bra med att inte ge kaninen någon öl :D Den dagen kaniner börja dricka slutar jag bära klocka. Men men, får se hur det blir framöver!
 

Stomatologen

Patek
2-Faktor
Grattis!
Men, förklara gärna denna gilla-jakten? Andra "tävlingen" på kort tid där man måste gilla för att få vara med. Är ärligt nyfiken.


J
1. Stör mig på att gilla-& inläggantalet inte är lika. Kan lika gärna vara sålda/köpta klockor, om siffrorna redovisas bredvid varandra vill jag helst ha samma antal på båda raderna.
2. Har tyvärr ingen rolex som jag kan slänga upp bilder på lite varsomhelst och få 25 likes (även tråden behandlar bilar).
 
Topp