• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

2000 inlägg...

jabla

Sarlacc
..har jag lyckats skapa under min tid här och dessutom ökat min likeratio från 24% vid 1000 inlägg till 44% nu.
Betyder det att kvaliteten ökat på mina inlägg? :)
Nu över till det viktiga, vad kan ni få ut av det här?
Tyckte fototävlingen i helgen var riktigt kul men det var många som hade problem med propositionen "i".
Därför får ni en ny chans att posta en (bara en, om ni postar fler räknas bara den första) bild på klocka i mat. Vi skippar i dryck för det är inte lika roligt.
Posta era bidrag i den här tråden senast lördag 31/8 23:59.
Vinnarna utses på söndag förmiddag.
Återkommer med bild på priset.
Hoppas på många bidrag, lycka till.
 

jabla

Sarlacc
Här kommer bild på vad ni kan vinna.

Vinst2000.jpg


Ett bandvektyg.
 

jabla

Sarlacc
Kul att det kommer in några tävlingsbidrag, blir det inte fler överväger jag att ge alla ett pris :)
Det är 30 minuter kvar att överträffa inkomna bidrag.
 

jabla

Sarlacc
Då var tävlingen avgjord. Tack alla som deltog.

Första bidrget kom från theargonaut och illustrerade en "Ryss i Daimkryss" vilket knappast kan sägas vara samma sak som "Klocka i mat" :)

Bidrag nr två från Josef B måste har krävt en del alkohol för att komma på "Sub i surstömmimngsspad" och även om en del ifrågasätter surstömming som mat är det helt godkänt och du vinner ett blått siliconarmband som med fördel kan användas på nästa surströmmingsskiva.
BliSilicone.jpg


Sista bidraget kom från Af Sjodahl som vaskade sin Omega i ett korvbröd nu när han köpt på sig 4 Rolex.
För denna insats vinner du ett bandverktyg.

PM:a mig adressuppgifter så kommer vinsterna med posten.
 

Josef B

Bestraffaren
Då var tävlingen avgjord. Tack alla som deltog.

Första bidrget kom från theargonaut och illustrerade en "Ryss i Daimkryss" vilket knappast kan sägas vara samma sak som "Klocka i mat" :)

Bidrag nr två från Josef B måste har krävt en del alkohol för att komma på "Sub i surstömmimngsspad" och även om en del ifrågasätter surstömming som mat är det helt godkänt och du vinner ett blått siliconarmband som med fördel kan användas på nästa surströmmingsskiva.
BliSilicone.jpg


Sista bidraget kom från Af Sjodahl som vaskade sin Omega i ett korvbröd nu när han köpt på sig 4 Rolex.
För denna insats vinner du ett bandverktyg.

PM:a mig adressuppgifter så kommer vinsterna med posten.
Vad kul! :) Surströmming är ju så sjukt gott!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Sista bidraget kom från Af Sjodahl som vaskade sin Omega i ett korvbröd nu när han köpt på sig 4 Rolex.
För denna insats vinner du ett bandverktyg.


Härligt, härligt...man tackar för vinsten, hade ett exakt sådant bandverktyg men det gick sönder för ett år sedan så det kom väl till pass. Tack som faen för vinsten Jabla. Mvh // Af Sjodahl[/quote]
 
Topp