• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad 2014 Breitling Chronomat 44 Airborne B01 35k

rillesnille

Silver
2-Faktor
Hej!

Nu är min fina Chronomat Airborne till salu då annat hägrar. Den är komplett, i ett mer eller mindre flawless skick med Digitalt Garanti-kort. Enda som är, är ett litet antal små märken/hairlines på kransen mellan kl. 11 och 13. Airborne-modellen släpptes i en limiterad upplaga 2014 för att fira 30-års-jubileet för just Chronomat-modellen.

Många andra lite äldre Breitlings med garantikort i papper kan vara från vilket år som helst då många skrupelfria AD's inte fyller i datumet vid försäljning. Det kan således leda till krångel vid garantiärenden. Sen är många inte heller stämplade och signerade, vilket är ännu en grej man slipper med digi-certen. Digi-certen kom 2013/2014, varför klockor med papperscert daterade senare med all sannolikhet är äldre.
Min klocka är från oktober 2014 och har således ganska knappt 2 år kvar på fabriksgarantin.

Den kommer på ett original svart canvasstrap med läder på insidan och vissa ålderstecken samt ett blått kroko-band från Camille Fournet i nyskick. Viklås.
Exempelbild:
7607185416.jpg

Klockan i fråga:
ja97nq.jpg

Pris: 34,9K
Retur efter ök.
Jag har många referenser från tidigare köp & sälj, se min GG-tråd bl.a.
Med vänlig hälsning,
Rille

Tillbaka
Topp