• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

2014 skulle bli keeper-året... yeah right.

Chrisse

Patek
2-Faktor
Min Zenith kom så tidigt på året, så den räknas ej.

Men så lyckades jag byta till mig en Daytona inatt, 116520, plus jag har några till projekt.

JLC ser mkt större ut än den är, vinkeln. Bär avsevärt mindre än Hubben



En sån här skall jag ha innan våren, kört fast riktigt hårt



Och när jag blir gammal nog att bära guld ;)




Tjejen på Bergströms kände väl till KS, så sa de borde fixa bra rabatter för oss KS'are.
 

Ricrob

Patek
Kör bara kör, du är ju inne på vettiga spår vilket/vilka du än väljer!

Edit: Klart du ska testa en "Gatorade" om du snöat in men den rackarn vågar jag nästan slå vad om att du lessnar på farligt fort. Wanna bet? ;)
 

Omen

Heja Eslöv!
2-Faktor
Härliga Klockor! klipp Daytonan i wg, underbart...:)
Lvk1XLV.png
 

B1884

Audemars
2-Faktor
Dom där svarta hubbarna som du har har växt enormt mycket i mina ögon... kanske borde testa en sån! :D

On Topic så är BLNR och WG-daytona riktigt fina :)
 

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
Älskade Gatorade när den kom, tröttnade dock jättesnabbt på den utan att ens klämt på den.
Nu börjar den se vääääldigt trevlig ut igen...
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Älskade Gatorade när den kom, tröttnade dock jättesnabbt på den utan att ens klämt på den.
Nu börjar den se vääääldigt trevlig ut igen...
Kollade på den och vanliga GMT-C i helgen, måste säga att BLNR känns jäkligt fräsch. Skillnaden mellan svart GMT-C och Subben är inte särskilt stor, så den blå sticker ut ur mängden. Sen om man ändå tröttnar på den efter ett tag vet jag inte, men den var jäkligt nice i verkligheten
 

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
Kollade på den och vanliga GMT-C i helgen, måste säga att BLNR känns jäkligt fräsch. Skillnaden mellan svart GMT-C och Subben är inte särskilt stor, så den blå sticker ut ur mängden. Sen om man ändå tröttnar på den efter ett tag vet jag inte, men den var jäkligt nice i verkligheten


Ja, det är nåt som känns riktigt tilltalande och crisp med det blå.
GMT-visaren är så snygg så jag blir förbannad.
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Min Zenith kom så tidigt på året, så den räknas ej.

Men så lyckades jag byta till mig en Daytona inatt, 116520, plus jag har några till projekt.

JLC ser mkt större ut än den är, vinkeln. Bär avsevärt mindre än Hubben



En sån här skall jag ha innan våren, kört fast riktigt hårt



Och när jag blir gammal nog att bära guld ;)




Tjejen på Berggren kände väl till KS, så sa de borde fixa bra rabatter för oss KS'are.


Du börjar bli vuxen vännen, vuxen.. :D
 

Galaxy

Rolex
Snygga, älskar verkligen Gatorade!

OT: Är det Rolex som döp sina GMT till Pepsi/Coke/Gatorade eller har det blivit smeknamn i efterhand? o_O
 

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Gatorade/ Batman. Jag vill gilla den, men har fortfarande lite svårt för den, im on the fence. Man kanske skull köpa en och testa att måla det svarta rött med frugans nagellack :)
 

Molle

Kambei
Moderator
2-Faktor
Håller med många nadra BLNR:en pockar mer och mer på uppmärksamhet... Blir det ingen C Pepsi, så får det bli en sån där.
 
Topp