• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

2015 års sommarklocka?

Mike

Cartier
datejustedit.jpg
DJ med vit tavla
 

Jårp

Breitling
DDn är ju riktigt stekig. Svårt att ta ifrån den.. Gillar levande urtavlor, hade varit kul att se fler marina färger.
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Blir att byta från svart bezel till pepsi på min 16710 och ett mockaband till också. För bad och strandliv blir det Omega SMP på gummi.
 

JohnFors

Omega
Jag hoppas min ekonomi tillåter att jag införskaffar en Rolex 16570 med vit urtavla. Vill helst ha en som är mindre än 10 år gammal, med box och allt. 35tkr är det rimligt i det fallet? Finns ju en hel del på Chrono24 i bra skick, men känns som att flera av dom blivit polerade för att se nya ut kan det stämma?
 

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Hade ett likadant till min SO men det är bara 20mm tyvörr så det blev ett likadant men 22mm. Gillar dem, tänkte först köra på ett helt plain, men det såg lite livlöst ut


Samma här, blev för simpelt. Det sitter väldigt skönt tycker jag dock lite svårlirkat när det är nytt. Lite förvånad över att det inte luktar vanilj utan mer "däckgummi"

Edit: Nu behöver du bara fixa en vit tavla. :)
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Topp