• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad 2015 Rolex Sea Dweller 116600 SD4k med gällande Garanti

F1zbo

Cartier
2-Faktor
Pris
125000
Returpolicy
Nej. Då klockan är under garanti eller om annat överenskommes mellan parterna.
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer härmed ett mycket fint och komplett exemplar med gällande garanti av den utgångna 40mm Sea Dweller.

Den klassiska storleken på 40mm och proportioner som tidigare 5-siffriga Submariner och Sea Dweller och med keramisk vridring gör detta till en av de bästa moderna dykarna Rolex producerat.

Klockan är i mycket bra skick och full set.
Bortsett från några oundvikliga mindre hairlines på länken, på spännet från desk diving och små fina hairlines på de blankpolerade sidorna är klockan i väldigt fint skick då den har använts mycket sparsamt.

Det finns inga jack eller dings på klockan över huvud taget och likaså är glaset helt felfritt.

Klockan har varit i min ägo sedan mars 2016.

Den är uttagen hos svensk AD September 2015 vilket innebär gällande världsgaranti till September 2020.

Gången har jag kontrollerat får något år sedan och den låg då på ca +2s per dygn så modern Rolex-precision som förväntat.


Det som ingår utöver klockan är:
-Extra länkbitar inkl dykarförlängning
-Vit ytterbox med t.om matchande serienummer på etiketten på lådan
-Gröna innerboxen
-Cert-hållare
-Av svensk AD stämplat Cert
-Instruktionsbok
-Booklet
-Grön Hangtag samt det runda "Sigillet".

Bilderna nedan är en del av objektsbeskrivningen.
DSC04889.jpeg


DSC04888.jpeg


DSC04875.jpeg


DSC04883.jpeg


IMG_1179.jpg


Helst inga byten då jag har annat i kikaren men det är inte förbjudet att komma med förslag :)

Det kommer behövas någon dag framförhållning för affär då klockan förvaras på annan plats.

Jag förbehåller mig rätten att göra affärer med medlemmar med goda och rimligt många referenser.

Väl mött!
 
Topp