• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

2017 års priser för Rolex i olika länder

Tack! Intressant.
"Date Tarif" står det i en rad precis ovan priserna. Är det datum som priset senast justerades tro? Det står 2016/02 på de flesta länderna, men någon är så sen som 2017/06 (Sydafrika och Thailand) och någon så tidig som 2012/06 (USA). På Sverige står det 2016/02 - stämmer det med när prislistan senast justerades i Sverige?

Tack! Intressant.
"Date Tarif" står det i en rad precis ovan priserna. Är det datum som priset senast justerades tro? Det står 2016/02 på de flesta länderna, men någon är så sen som 2017/06 (Sydafrika och Thailand) och någon så tidig som 2012/06 (USA). På Sverige står det 2016/02 - stämmer det med när prislistan senast justerades i Sverige?
Antagligen när priserna senast uppdaterades alternativt när priset i listan noterades.

Jag har dock för mig vi fick en prishöjning i sverige just februari 2016 men jag kan ha fel :)

Antagligen när priserna senast uppdaterades alternativt när priset i listan noterades.

Jag har dock för mig vi fick en prishöjning i sverige just februari 2016 men jag kan ha fel :)
Det stämmer. Stod i tankarna att klippa en Sub då, men hann inte. Och efter prishöjningen kändes den helt enkelt "ovärd", som kidsen säger.

Stämmer priserna skulle man kunna klippa en Hulk/Batman i UK för under 70', någon som vet om så verkligen är fallet?

Verkligen, kanske skulle sätta mig på nästa London-flyg.

Jag kom precis ifrån London, det är helt galna priser på Rolex. MEN varje handlare jag bubblade med berättade om prishöjning snarast. Det fanns gått om tvåton samt helguld sub, milgauss, explorer samt explorer II och tvåtons samt helguld Daytona. Vanliga stål sub såg jag inget utav förutom en batman samt en vanlig GMT. Priserna var helt ofattbara och jag fick känslan att det gick göra något extra på priset också.

Jag menar kring Harrods, Selfridges osv. finns det multum av Rolex AD. De verkade kunna få fram det man ville jäkligt fort.

Jag kom precis ifrån London, det är helt galna priser på Rolex. MEN varje handlare jag bubblade med berättade om prishöjning snarast. Det fanns gått om tvåton samt helguld sub, milgauss, explorer samt explorer II och tvåtons samt helguld Daytona. Vanliga stål sub såg jag inget utav förutom en batman samt en vanlig GMT. Priserna var helt ofattbara och jag fick känslan att det gick göra något extra på priset också.

Jag menar kring Harrods, Selfridges osv. finns det multum av Rolex AD. De verkade kunna få fram det man ville jäkligt fort.

Värt att nämna, det är galna priser på det mesta. Patek ska också ha prishöjning, samt flera andra märken.

Ja, då är det bara att åka. En Batman på hyllan trodde jag knappt fanns och för en billigare peng dessutom.

Tillbaka
Topp