Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blir inte bättre än så!
Sluta visa din Squale... Blir ju sugen på att köpa enKänner att den här kommer sitta på rätt så mycket i höst.
![]()
Haha! Kan tillägga att jag inte tagit av den för att byta till SMPc:n sen jag fick klockan, snart en vecka sedan.Sluta visa din Squale... Blir ju sugen på att köpa en![]()
Haha! Kan tillägga att jag inte tagit av den för att byta till SMPc:n sen jag fick klockan, snart en vecka sedan.![]()
Känner att den här kommer sitta på rätt så mycket i höst.
![]()
Fick en riktigt bra deal på en Sinn UX haha. Måste ha den
Säljer faktiskt min haha. Fick en bra deal på en Sinn UX så jag behöver snappa upp den ganska fortOch det säger en del!Har velat ha en sedan TGV visade dem för första gången på Youtube men har aldrig blivit av. Men nu är det nog bara en tidsfråga. Hade varit kul att testa en
![]()
Aha! Romanserna varar inte länge för någon inom klockvärldenSäljer faktiskt min haha. Fick en bra deal på en Sinn UX så jag behöver snappa upp den ganska fort
Men den är grym, rekommenderar 1521 starkt!
Man "lider" ju av den s.k flipparsjukanAha! Romanserna varar inte länge för någon inom klockvärlden![]()
Jo sant! Trodde aldrig den skulle drabba mig men ack så fel man kan haMan "lider" ju av den s.k flipparsjukanNej men jag har spanat in Sinn UX ett tag nu så det fick bli ett köp när jag fick en bra deal på den.