• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

2018 års höstklocka

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Npd

Guld
Friends Of KS
2-Faktor
Ja då var det dags för höst (även om sommaren kämpar sig kvar här i Örebro).
Har bytt ut mina dykare och tänkte jobba denna i höst/vinter. Bomba på med vad ni andra rockar :)
90BE910F-497B-42FB-A07D-544B5629DB86.jpeg

Sommarkatten bytte plats med en stabil höstdinka.
IMG_9485.JPG
IMG_9611.JPG

Förutom denna så brukar jag gå mot små ur på
hösten. Och kronograf är alltid kul.
IMG_8130.JPG
IMG_9266.JPG

Har en JLC på service, om den någonsin kommer tillbaka så kommer den nog att bäras en del också.
IMG_7061.JPG

Och det säger en del! :D Har velat ha en sedan TGV visade dem för första gången på Youtube men har aldrig blivit av. Men nu är det nog bara en tidsfråga. Hade varit kul att testa en :)
Säljer faktiskt min haha. Fick en bra deal på en Sinn UX så jag behöver snappa upp den ganska fort ;)
Men den är grym, rekommenderar 1521 starkt!

Sitter och väntar på min tudor bb 58 som ska bli höst klockan om inte flippar sjukan slår till och jag ändrar mig och vill ha en Speedmaster istället!! :banghead:
Men just nu kör jag på en gammal klasiker.
20180910_142600.jpg

Ser inte syftet med tråden. Detta är ju inte en diskussion om höstklockor och varför de är just höstklockor utan har blivit ytterligare en tråd där folk helt random lägger in foton på klockan de har på sig. Därmed följer den samma syfte som "dagens klocka-tråden".

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp