Het sommar kandidat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Cool, men kunde dom inte plocka bort den där klumpiga heliumventilen?Het sommar kandidat
![]()
Det där blev ju farligt snyggt!Sådär då var crafter blue gummit hemma och påsatt!
![]()
![]()
Så nu finns det god chans att detta blir en het sommarklocka för mig.
Tips på billig badvänligt sommarbeater i dykarmodell? Cirka 3k budget, köper gärna beg.
-minst 100wr
-helst mindre än 40mm och gärna hyfsat tunn
-automat
-ska ha hyfsat trevlig länk
-gärna en trevlig sunburst-tavla, är svag för blått
Har tittat på Squale 1545, men tycker den är något tjock på 13,5mm. Men ett bra riktmärke på vad jag letar efter!
![]()
För att förtydliga så är det egentligen inte en sub-klon jag är ute efter, kan lika gärna vara ett märke med eget formspråk. Men såklart liknar de flesta ”cleana” dykarklockor en sub om man vill de.Invicta gör en billigare och tunnare sub-klon. Vill man ha en icke-Rolex Submariner så är det lite skitsamma vilket märke det är i vilket fall.
Faktiskt! En klocka som skulle få mig att köra twotone!Den här skulle funka för mig
![]()
Tips på billig badvänligt sommarbeater i dykarmodell? Cirka 3k budget, köper gärna beg.
-minst 100wr
-helst mindre än 40mm och gärna hyfsat tunn
-automat
-ska ha hyfsat trevlig länk
-gärna en trevlig sunburst-tavla, är svag för blått
Har tittat på Squale 1545, men tycker den är något tjock på 13,5mm. Men ett bra riktmärke på vad jag letar efter!
![]()
Det är en Seiko Padi du är ute efter, turtlen.
Hehe ja det är lätt hänt, känns svårt att hitta följande kriterier samt mindre än 40mm har jag märktSkoja bara, mindre än 40mm läste jag inte så noga...
Fantastiskt fin den där...grym sommarklocka!Om jag inte säljer den innan känner jag att denna blåa tavlan kommer att göra sig i sommarsol.
![]()
Fantastiskt fin den där...grym sommarklocka!
Hade jag inte haft handleder som en liten flicka hade denna varit en klockren favorit. Så fruktansvärt snygga! Provar med jämna mellanrum, men tyvärr blir de inte mindre...Köpte på mig en Padi turtle som var tänkt som sommarklocka, men så trillade den här in så nu vet jag inte hur det blir.
![]()
Är dock fortfarande sugen på att fixa ett crafterblue till padin och köra den.
Synd den är ful som strykRimlig sommarklocka i all orimlighet
![]()
Den här är riktigt bra. Sugen på att testa en sån här, och har tom PM:at den enda ägaren (mig veterligen) på forumet om han ville sälja... vilket han förstås inte ville
![]()
Den här skulle funka för mig
![]()
Faktiskt! En klocka som skulle få mig att köra twotone!
Sommaren är ju typ slut innan den kommer..Het sommar kandidat
![]()