Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
nato på subben?Är lite kluven. Sub är kul, men jag tycker det är oskönt med länk när det är för varmt. Breitling på läder kommer det bli mycket av, men sen vill man ju ha en dedikerad badklocka? (Tackar sambo för lån av arm.)
Vad tycker folket?
![]()
nato på subben?
Köp ett grönt nato likt detta, sätt på det och glöm länken för sommaren.Ja det är ju faktiskt en idé! Jag blir lite mätt på Nato efter ett par dagar bara. Men funkar definitivt!
![]()
Köp ett grönt nato likt detta, sätt på det och glöm länken för sommaren.
Det blir bättre när man slutar sukta efter Rolex-looken och istället bara kör beater-stuket. Natot blir dessutom charmigare, och en enhet formas sakta men säkert.
![]()
Ja det är ju faktiskt en idé! Jag blir lite mätt på Nato efter ett par dagar bara. Men funkar definitivt!
![]()
Den var snyggDenna är riktigt bra!
![]()
Varifrån tog du hem den? Jag plocka också hem en från Skywatches, gick hur smidigt som helst!Seiko SKX009 har jag tagit hem och tänkte bla ha på semestern. Annars rullar väl de vanliga klockorna?
Tycker precis tvärt om när det gäller länk. Kör 99% länk på sommaren och läder på vintern. Ett blött läder efter badet är ju inte så skönt. Brukar bli svettigt på sommaren med läder också eftersom man (jag) bär klockan tightare med läder än med länk. Tycker titan är trevligt på vintern men funkar även på sommaren, även om det kan klibba lite mer än stål. Suben är ju en badklocka, så länk eller gummi, sen är sommaren klarÄr lite kluven. Sub är kul, men jag tycker det är oskönt med länk när det är för varmt. Breitling på läder kommer det bli mycket av, men sen vill man ju ha en dedikerad badklocka? (Tackar sambo för lån av arm.)
Vad tycker folket?
![]()
Tycker precis tvärt om när det gäller länk. Kör 99% länk på sommaren och läder på vintern. Ett blött läder efter badet är ju inte så skönt. Brukar bli svettigt på sommaren med läder också eftersom man (jag) bär klockan tightare med läder än med länk. Tycker titan är trevligt på vintern men funkar även på sommaren, även om det kan klibba lite mer än stål. Suben är ju en badklocka, så länk eller gummi, sen är sommaren klar![]()
Då min sommarprojektade skx hastigt och olustigt slutade funka får det bli panikbeatern jag köpte istället. Hatad som få på KS men det skiter jag i. Grym spec.
![]()
Den där killen behöver en styrkekram.![]()