Tack själv och framförallt ett extra tack om du bränner av lite fler bilder i sommarTack så mycket bägge två![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack själv och framförallt ett extra tack om du bränner av lite fler bilder i sommarTack så mycket bägge två![]()
Det blir många bilder med gummit framöver kan jag lova. Sitter otroligt skönt!Tack själv och framförallt ett extra tack om du bränner av lite fler bilder i sommar![]()
Det blir många bilder med gummit framöver kan jag lova. Sitter otroligt skönt!
Velouren kommer få det svettigt i sommar
![]()
![]()
Där har du min graal!Sommarklockor 2018. Då det är skönt med ett nättare ur i värmen och semestern förväntas pågå mellan vändkretsarna så blir det den sommarfräscha Doxan samt en kvalitetsdykare från Seiko. Då MM300 är nog så tung på länk, ersätts den av ett tunnare Rios High Tech...
![]()
... men kanske bägge ersätts med en klassisk äventyrsklocka. Nätt och tillräckligt vattentät.
![]()
Jag tänkte mer på äventyrarenJa... Doxan är grym!![]()
Jag tänkte mer på äventyrarenäven om doxan var fin den med.
Hör av dig om äventyraren ska lämna, för visst är det en 114270?
Misstänkte det men ibland svårt att tolka i textJag trodde nog det egentligen, men skojade lite (det är nog inte många som kallar en Doxa från 1966 för Graal).
Det stämmer precis; V-serie (2009).
Många stabila kandidater @Rozzy !
Eternan och City är ju underbara. Kah blir bara liiiite avisFör mig är en sommarklocka något med lite utstickande färg eller väldigt badbar (typ alla dykarklockor). Jag har lite att välja på..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Men även till staden måste man ha något elegantare till sommaren;
![]()
![]()