• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

2018 års sommarklocka.

Bas

Patek
87CAB5BF-66A2-40DA-A398-2FD1CF1DC470.jpeg
 

PNM

Panerai
Dessverre litt flashy, men allikevel OK på sommeren.

35000638_185045082180952_6609853333085618176_n.jpg

Dessverre litt flashy? :D Jag menar, det är väl ändå poängen? Finns ju många dyrare klockor där ute men jag har svårt att föreställa mig något som är mer flashy än en Rolex i helguld. Det slår ju till och med en AP i helguld bara pga brand recognition.
 

loevhagen

Patek
2-Faktor
Dessverre litt flashy? :D Jag menar, det är väl ändå poängen? Finns ju många dyrare klockor där ute men jag har svårt att föreställa mig något som är mer flashy än en Rolex i helguld. Det slår ju till och med en AP i helguld bara pga brand recognition.
Jeg er en av de som synes TT er mer flashy. :) Sikkert fordi TT har mer kontrast og "plenty going on at the same time".
 

JLC

Panerai
2-Faktor
Tycker 116619LB är en given sommarklocka, eller 116613LB eller vilken YM som helst.
En stilren sub/SD funkar året runt.
 
Topp