• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes/Bytes Halios Seaforth iii Pastel blue 6000kr

sand3rs

Basic
2-Faktor
Rätt taggar?
  1. Ja
Pris
6tkr
Returpolicy
Absolut om något är felaktigt i min beskrivning
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer min Halios som är nyservad hos Urteknik. Kvitto finns och två års garanti på servicen. Dock ingen garanti på tätheten då glasets packning inte byttes (kunde inte få tag på den). Är dock trycktestad.

Fint skick i övrigt men färgen i texten på baksidan har delvis lossnat. Se bilder för egen bedömning.

Länken på bild är ingen originallänk utan en generisk enkel som jag tycker passar bra. Klockan kommer utöver denna med två band enligt bild. I övrigt ingår det som är på bilderna.
12000kr —> 6000kr
Kan fungera med rakt byte till något kul i samma prisklass eller pengar upp/ner. Eller varför inte som dellikvid på en Explorer 2 eller nån Panerai.
Tack KS för möjligheten att annonsera.
IMG_4797.jpeg
IMG_4798.jpeg
IMG_4799.jpeg
IMG_4800.jpeg
IMG_4801.jpeg
IMG_4802.jpeg
IMG_4803.jpeg
IMG_4804.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp