- Rätt taggar?
- Ja
- Pris
- 6tkr
- Returpolicy
- Absolut om något är felaktigt i min beskrivning
- Bilder Skickat
- Ja
Säljer min Halios som är nyservad hos Urteknik. Kvitto finns och två års garanti på servicen. Dock ingen garanti på tätheten då glasets packning inte byttes (kunde inte få tag på den). Är dock trycktestad.
Fint skick i övrigt men färgen i texten på baksidan har delvis lossnat. Se bilder för egen bedömning.
Länken på bild är ingen originallänk utan en generisk enkel som jag tycker passar bra. Klockan kommer utöver denna med två band enligt bild. I övrigt ingår det som är på bilderna.
12000kr —> 6000kr
Kan fungera med rakt byte till något kul i samma prisklass eller pengar upp/ner. Eller varför inte som dellikvid på en Explorer 2 eller nån Panerai.
Tack KS för möjligheten att annonsera.
Fint skick i övrigt men färgen i texten på baksidan har delvis lossnat. Se bilder för egen bedömning.
Länken på bild är ingen originallänk utan en generisk enkel som jag tycker passar bra. Klockan kommer utöver denna med två band enligt bild. I övrigt ingår det som är på bilderna.
12000kr —> 6000kr
Kan fungera med rakt byte till något kul i samma prisklass eller pengar upp/ner. Eller varför inte som dellikvid på en Explorer 2 eller nån Panerai.
Tack KS för möjligheten att annonsera.
Senast ändrad: