- Pris
- 4200 -> 4000 -> 3600
- Returpolicy
- Om ej äkta
- Bilder Skickat
- Ja
Dags för rotation i klocklådan och denna får tyvärr för lite handledstid varpå den nu får vandra vidare. Inköpt av mig 2024 och är således enda ägaren. Kommer full set. Använd sparsamt, främst på annat band, och i rotation med andra klockor. Överlag väldigt bra skick och håller tiden inom spec. Dock finns två saker att anmärka på:
I övrigt, se bilder för egen bedömning.
Nedan följer några snabba specs. Vill man ha mer info om modellen finns det här:
erebuswatches.com
Diameter: 39 mm
Bandbredd: 20 mm
Lug to lug: 44,5 mm
Höjd: 11 mm
Urverk: Miyota 9015
WR: 100 m
Glas: Safir
Spänne: "On-the-fly" justerbart
Kan skickas efter erlagd betalning. Dock på köparens risk och bekostnad. Annars funkar f2f i Malmö för medlemmar med bra referenser.
Mina hittar du här.
Har du frågor eller funderingar är det bara att hojta till
Slutligen, tack till KS för ett grymt forum!
- litet märke på sidan (ser värre ut på bild än i verkligheten)
- spricka i urtavlan mellan index 10 och 2. Extremt svårt att fånga på bild och syns endast i specifika ljus/vinklar
I övrigt, se bilder för egen bedömning.
Nedan följer några snabba specs. Vill man ha mer info om modellen finns det här:
ASCENT 39 Aventurine
Erebus’s debut Go Anywhere Do Anything sports watch is more than just that. Designed to be worn on any occasion whether it be on a night on the town, the office, a hike or indeed even a swim, the Ascent looks like it is worth $1000’s more than its asking price at all times.
Diameter: 39 mm
Bandbredd: 20 mm
Lug to lug: 44,5 mm
Höjd: 11 mm
Urverk: Miyota 9015
WR: 100 m
Glas: Safir
Spänne: "On-the-fly" justerbart
Kan skickas efter erlagd betalning. Dock på köparens risk och bekostnad. Annars funkar f2f i Malmö för medlemmar med bra referenser.
Mina hittar du här.
Har du frågor eller funderingar är det bara att hojta till
Slutligen, tack till KS för ett grymt forum!