Mackan
Basic
- Pris
- 3500
- Returpolicy
- Ingen retur men vi löser det såklart om något skulle vara fel
- Bilder Skickat
- Ja
5000 --> 4500 --> 4000 --> 3750 :-
Sista prisbumpen, sen behåller jag den
Hej!
Säljer en Tissot Seastar 660 (ref A460/560).
41 mm.
Quartz.
Fullset (med ostämplat cert).
Köptes som NOS av mig från staterna i maj i år.
Sitter på ett gummi köpt av mig, originalgummit är klippt till ca 16.5cm och är påverkat av tidens tand med torra vita märken på något ställe.
Originalclaspen medföljer så kan man dra på något eget gummi om man vill använda det.
Klocka som känns grymt robust men som samtidigt har något elegant över sig om man får låta lite pretentiös
Skicket är super då den inte har fått så mkt handledstid. Finns någon harline främst på bandhornen. Se bilder då de är en del av beskrivningen.
Kan tänka mig byten både upp och ner i pris, testa så ser vi! Men rent köp föredras.
Skickas med Postnord Service Point och jag står för frakten.
Se gärna mina referenser!
Väl mött!
Mvh
Marcus
Sista prisbumpen, sen behåller jag den
Hej!
Säljer en Tissot Seastar 660 (ref A460/560).
41 mm.
Quartz.
Fullset (med ostämplat cert).
Köptes som NOS av mig från staterna i maj i år.
Sitter på ett gummi köpt av mig, originalgummit är klippt till ca 16.5cm och är påverkat av tidens tand med torra vita märken på något ställe.
Originalclaspen medföljer så kan man dra på något eget gummi om man vill använda det.
Klocka som känns grymt robust men som samtidigt har något elegant över sig om man får låta lite pretentiös
Skicket är super då den inte har fått så mkt handledstid. Finns någon harline främst på bandhornen. Se bilder då de är en del av beskrivningen.
Kan tänka mig byten både upp och ner i pris, testa så ser vi! Men rent köp föredras.
Skickas med Postnord Service Point och jag står för frakten.
Se gärna mina referenser!
Väl mött!
Mvh
Marcus
Senast ändrad: