• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes/Bytes Omega Seamaster 300M Chrono Diver 2599.80.00 - PB

mgm3

Silver
2-Faktor
Pris
30000
Returpolicy
Vid överenskommelse
Bilder Skickat
  1. Ja
Ref. 2599.80.00
Uttagen 1999 på Hukes Ur i Malmö och har med tiden fått en superhärlig patina på vridringen och egentligen hela urtavlan.

Full set (alla kartonger + tillbehör). Nyservad i oktober 2025 av Urbrev.se där krona, pushers (knappar till kronografer) samt heliumventil byttes ut, kostnad 6830:-.

En av mina favoritkronografer men klocklådan lider av för mycket blåa dykarklockor och kronografer så denna får också lätta på foten.

Denna är bara att tuta och köra med. Eventuellt kan jag byta ut stift och rör i länken om så önskas då jag har nya hemma. Men där är ingen märkbar stretch i den så det skulle vara för "peace of mind".

Finns i Skåne runt Lund för F2F.

DSC07533.webp

DSC07538(stacked).webp

DSC07548(stacked).webp

DSC07551.webp
DSC07552.webp
DSC07553(stacked).webp
DSC07558.webp
DSC07559.webp
DSC07560(stacked).webp
DSC07566.webp

IMG_0325 2.webp