• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Rolex Rolex Yacht-Master 40 126622 - PB 8/10

simonhaze

Basic
2-Faktor
Rätt taggar?
  1. Ja
Pris
120000 SEK
Returpolicy
Ingen retur då den är under servicegaranti.
Bilder Skickat
  1. Ja
Då har det blivit dags att sälja min trotjänare och daily beater sedan drygt 5 år till bättre behövande.

Klockan är en Rolex Yacht-Master 40 med blå tavla, ref 126622. Uttagen hos Rob Engström i juni 2021. Efter ca 4 år i min ägo så började den hålla tiden lite sämre (ca -4s per dygn) så jag lämnade nyligen in den på service hos Nymans Ur. Nu går den som den ska med ca 1,5s+/dygn. Ingen polering genomfördes vid service.

Klockan är i fint skick med endast några få hairlines på de polerade delarna.

Kommer full-set, med originalkvitto och värderingsintyg från Rob Engström, samt kvitto på service från Nymans Ur. I och med servicen är klockan under 2 års förnyad servicegaranti.

Säljes F2F i Stockholm, kan annars skickas försäkrad med risk för köparen.

Tack Klocksnack för annonsplats!

Bilagor

• 1.webp
    1.webp
    375.8 KB · Visningar: 5
  • 2.webp
    2.webp
    247.1 KB · Visningar: 4
  • 3.webp
    3.webp
    303.5 KB · Visningar: 4
  • 4.webp