- Rätt taggar?
- Ja
- Pris
- 120000 SEK
- Returpolicy
- Ingen retur då den är under servicegaranti.
- Bilder Skickat
- Ja
Då har det blivit dags att sälja min trotjänare och daily beater sedan drygt 5 år till bättre behövande.
Klockan är en Rolex Yacht-Master 40 med blå tavla, ref 126622. Uttagen hos Rob Engström i juni 2021. Efter ca 4 år i min ägo så började den hålla tiden lite sämre (ca -4s per dygn) så jag lämnade nyligen in den på service hos Nymans Ur. Nu går den som den ska med ca 1,5s+/dygn. Ingen polering genomfördes vid service.
Klockan är i fint skick med endast några få hairlines på de polerade delarna.
Kommer full-set, med originalkvitto och värderingsintyg från Rob Engström, samt kvitto på service från Nymans Ur. I och med servicen är klockan under 2 års förnyad servicegaranti.
Säljes F2F i Stockholm, kan annars skickas försäkrad med risk för köparen.
Tack Klocksnack för annonsplats!
Klockan är en Rolex Yacht-Master 40 med blå tavla, ref 126622. Uttagen hos Rob Engström i juni 2021. Efter ca 4 år i min ägo så började den hålla tiden lite sämre (ca -4s per dygn) så jag lämnade nyligen in den på service hos Nymans Ur. Nu går den som den ska med ca 1,5s+/dygn. Ingen polering genomfördes vid service.
Klockan är i fint skick med endast några få hairlines på de polerade delarna.
Kommer full-set, med originalkvitto och värderingsintyg från Rob Engström, samt kvitto på service från Nymans Ur. I och med servicen är klockan under 2 års förnyad servicegaranti.
Säljes F2F i Stockholm, kan annars skickas försäkrad med risk för köparen.
Tack Klocksnack för annonsplats!