- Rätt taggar?
- Ja
- Pris
- 4500
- Returpolicy
- Ingen
- Bilder Skickat
- Ja
Här har du chansen att knipa en trevlig gammal Eterna bestyckad med fina cal 852 verket.
Jumbomodell på 36 mm exkl krona och 18 mm lugbredd.
Osäker på årtal men tror den är tillverkad i slutet på 1940 talet.
Bra skick med trevligt patinerad urtavla och felfritt glas.
Drar upp mjukt och fint med bra powerreserve samt går inom 5 sekunder/dygn när jag använt den.
Köpt här på KS tidigare och fått ok att länka till tidigare annons av @Corgi
Tänkte mig 4500:- skickat rek inom Svedala, eller bästa bud om du tycker den är fel prissatt. 2 bruna band skickas med till klockan. Ett ljust och ett mörkare.
Tror det blir svårt att hitta en Eterna cal 852 billigare nånstans.
Jumbomodell på 36 mm exkl krona och 18 mm lugbredd.
Osäker på årtal men tror den är tillverkad i slutet på 1940 talet.
Bra skick med trevligt patinerad urtavla och felfritt glas.
Drar upp mjukt och fint med bra powerreserve samt går inom 5 sekunder/dygn när jag använt den.
Köpt här på KS tidigare och fått ok att länka till tidigare annons av @Corgi
Avslutad Thread 'Eterna 852'
Eterna 852, sub-dial
36mm
Ej uppmätt tidsavvikelse i timegrapher men fungerar och hållit tiden bra under det dygn jag testat (obs EJ under OWG
).
5500 (6000kr) OBO head only, inkl rek (kan lösa ett bra band på köpet enl. önskemål om du vill). Hjälp mig att inte samla på mig för många!
Referenstråd finns några klick bort. Hör gärna av dig om du vill diskutera eller fråga något.
36mm
Ej uppmätt tidsavvikelse i timegrapher men fungerar och hållit tiden bra under det dygn jag testat (obs EJ under OWG
5500 (6000kr) OBO head only, inkl rek (kan lösa ett bra band på köpet enl. önskemål om du vill). Hjälp mig att inte samla på mig för många!
Referenstråd finns några klick bort. Hör gärna av dig om du vill diskutera eller fråga något.
- Corgi
- eterna eterna 852
- Svar: 0
- Forum: Handla - Säljes, Bytes, Köpes
Tänkte mig 4500:- skickat rek inom Svedala, eller bästa bud om du tycker den är fel prissatt. 2 bruna band skickas med till klockan. Ett ljust och ett mörkare.
Tror det blir svårt att hitta en Eterna cal 852 billigare nånstans.
Senast ändrad: