- Rätt taggar?
- Ja
- Pris
- 145000 Tsek
- Returpolicy
- Vid överenskommelse
- Bilder Skickat
- Ja
Vill se om det finns intresse av att/byta sälja denna DJ41 mot en modernare Bluesey eller motsvarande svarta two tone version. Även annan two tone DJ41 med jubilee (tex Wimbledon) eller GMT Master kan vara intressant. Fullset och skick prioriteras 
Klockan kommer fullset 2020 från Nymans inklusive kassakvitto och påse (om det nu är av intresse.
Skicket är överlag väldigt bra med mindre ding och märken som jag försökt fånga på bild samt en mindre ding på räfflingen på kronan som inte låter sig fångas på bild. I övrigt fåtal endast hairlines.
GG-tråd finnes här.
F2F är möjlig i nordvästra Skåne, alternativt kan jag skicka med valfri frakt mot betalning. Swish is king!
Sist men inte minst passar jag återigen på att tacka KS för annonsplatsen
Klockan kommer fullset 2020 från Nymans inklusive kassakvitto och påse (om det nu är av intresse.
Skicket är överlag väldigt bra med mindre ding och märken som jag försökt fånga på bild samt en mindre ding på räfflingen på kronan som inte låter sig fångas på bild. I övrigt fåtal endast hairlines.
GG-tråd finnes här.
F2F är möjlig i nordvästra Skåne, alternativt kan jag skicka med valfri frakt mot betalning. Swish is king!
Sist men inte minst passar jag återigen på att tacka KS för annonsplatsen
Bilagor
-
IMG_7844.webp456.7 KB · Visningar: 1 -
IMG_7843.webp458.8 KB · Visningar: 1 -
IMG_7845.webp443 KB · Visningar: 1 -
IMG_7846.webp441.1 KB · Visningar: 1 -
IMG_7847.webp404.4 KB · Visningar: 1 -
IMG_7848.webp376.8 KB · Visningar: 1 -
IMG_7849.webp368.2 KB · Visningar: 1 -
IMG_7841.webp221.4 KB · Visningar: 1
Senast ändrad: