• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad 22 mm Handgjort Elefant Strap!

Kim

Panerai
Hej
Det vart fel i beställningen?! så jag fick ett elefantband som var 22X18mm!
Jag hade beställt storleken 22X20 mm.
Så nu säljer jag detta helt oanvända mjuka elefant band från EFstraps, som var tänkt till min Pam512.
_DSC_0551.JPG

Det är en super mjukt och lent elefantband med gul/orange sömmar.

*Det är som jag fattat helt riktigt elefantskinn, dock från helt legalt ursprung. Så djuret är inte tjuvjagat*

Längd - 130mm X 75mm
Lugg bredd - 22mm
Tjocklek - 5mm avsmalnande till 3mm

Nypris är 159.99 dollars= ca 1250:- plus införselmoms på drygt 200 riskdaler o_O
Mitt pris är 750:-
Trälådan för du på köpet! :)

Ser gärna en F2F affär i Stockholm City, kan också skicka bandet.
Passa på att få ett ovanligt band till din Panerai eller annan Dinka som har 22 mm luggar!

Kolla in EFstraps för mer info


_DSC_0545.JPG
_DSC_0547.JPG
_DSC_0561.JPG
_DSC_0565.JPG
_DSC_0543.JPG



_DSC_0572.JPG

Retur: Ingen retur vid F2F, full retur om inte bandet överensstämmer med beskrivningen.
Köparen bekostar returfrakten.
 
Topp