• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad 22 mm länk, troligen till SKX007

Dr H

Cartier
2-Faktor
Pris
300
Returpolicy
Löser vi, köparen betalar frakten
Bilder Skickat
  1. Ja
Hittade en länk när jag städade i bandlådan, den passar klockor med 22 mm mellan luggarna, men jag har ingen aning om var jag fått den i från. Den ser så gott som oanvänd ut och saknar helt märkningar, så den är väl "no name".

Ändbitarna är rundade mot botten och passar perfekt mot en Seiko 5 GMT, så jag antar att den även funkar för SKX007/009.

Ca 17 cm lång om man räknar med de borttagna länkbitarna.

Tänker mig ett pris på 300 kr inkl frakt, men säg till om det är helt orimligt pris.
20230202_193508.jpg

20230211_170204.jpg
 
Senast ändrad:
Topp