Sjukt roligt koncept!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stort grattis!!Sådär pröjsat och fixat!
Blev inget superduper exotiskt (sorry alla RM fans) men jag är ju en sucker för Tudor och special editions är ju aldrig fel!
Mao blev det en Tudor Heritage Black Bay Harrods Edition!
Fun facts är att väntetiden just nu är cirka 2 år med 1700 personer på kö-listan.. stört
Snabb WS sen fortsätter resan!
(Fan va segt 4G är här!)
![]()
En hulken black bay förstås!Jag kanske missuppfattat, men drar du hela vägen till London för en Tudor?
Frän! Grattis. Medföljer samtliga band?Lite bättre ljus
![]()
Underbar. Tudors bästa klocka i modern tid ( tillsammans med gröna bronzon såklartLite bättre ljus
![]()
Visste inte ens att den fanns. Sjukt häftig!Sådär pröjsat och fixat!
Blev inget superduper exotiskt (sorry alla RM fans) men jag är ju en sucker för Tudor och special editions är ju aldrig fel!
Fun facts är att väntetiden just nu är cirka 2 år med 1700 personer på kö-listan.. stört
(Fan va segt 4G är här!)
![]()
Kul! Jag trodde harrods edition var ett skämt...Sådär pröjsat och fixat!
(Fan va segt 4G är här!)
![]()
Grönt inlägg och grön kronhals gissar jag. Så som den med stålring, den med svart ring, den med blå ring eller den med röd ring, fast grön, gissar jag.@micke_s Vad är det speciella med Harrods-versionen?![]()
Grattis!Lite bättre ljus
![]()
@micke_s Vad är det speciella med Harrods-versionen?![]()
@micke_s Vad är det speciella med Harrods-versionen?![]()
”Feet” kommer före ”meters” på tavlan.
Grattis till fångsten!! Riktigt fin!!Sådär pröjsat och fixat!
(Fan va segt 4G är här!)
![]()