• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

24chrono

nöt

Vacheron
2-Faktor
Hej.

Är sugen på att beställa klocka från 24chrono. Men känner mig osäker när det är så mycket pengar. Kan man vara lugn att man får riktiga grejer om man köper från en "trusted seller"? Är det annat man ska tänka på?
Mvh



Skickas från min iPhone via Tapatalk
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Hej.

Är sugen på att beställa klocka från 24chrono. Men känner mig osäker när det är så mycket pengar. Kan man vara lugn att man får riktiga grejer om man köper från en "trusted seller"? Är det annat man ska tänka på?
Mvh






Tippar att du menar chrono24?!

Du kan aldrig vara säker, trots att företaget är en "trusted seller!. Fast det bättrar iaf på oddsen att köpa ifrån en sådan säljare, vare sig du köper från chrono24 eller någon annan stans. Jag har köpt två klockor från chrono24, och det gick då bra för mig, ena handlaren var från Tyskland den andra var Holländare .
Finns någon tråd om detta!

Lycka till!


Säljare Chrono24!
https://klocksnack.se/threads/chrono24-stora-tråden-för-referenser-av-handlare.9825/
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Senast häromdagen skrevs det om att en medlem inte fått klocka, trots viss del betalt.

Gör hemläxan väl innan du köper så minskar risken. Vill du vara 100% säker köp F2F.

Trusted betyder inget!

Har köpt en del, ibland med strul, ibland utan strul.
 
Topp