• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad 24mm Hirsch Heritage x 2

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Halloj forumet. Jag har 2 hemmamodifierade Hirsch Heritage, 24x22, en grå och en tan. Det gråas spänne gick snabbt sönder så jag ersatte det med ett mer stabilt, men då passade inte hålet speciellt bra, så jag gick lås med hålstansen. Hade dock inte världens bästa fokus när jag gjorde det, men det syns inte så väl när man har det på sig. Några av hålen på det andra har breddats på liknande sätt och skäl. Trots moddandet är inte banden använda speciellt mycket och är helt klart fräscha fortfarande. Det gråa har suttit på en klocka i lådan en stund bara, tror inte ens det har varit utomhus. Jag tänkte mig typ 300 spänn för båda eller något åt det hållet alt. motsvarande. Jag skickar också med ett par tuber för de som är lite mer Paneristis än alla andra. Frakt kan tänkas ingå. F2F i Stockholm kan också fungera såklart. Jag hoppas mina skräpiga foton duger. Är ni galet missnöjda så får jag väl ta tillbaka banden. :) Tack för annonsplats.

IMG_0503.jpg
IMG_0504.jpg
 
Senast ändrad:
Topp