• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad 2st Omega Seamaster Polaris - 1st Guld/Stål/Dia, 1st Titan/Palladium

rstattin

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Pris
8000
Returpolicy
Nej, tanken är väl att annat skall in
Bilder Skickat
  1. Ja
SÅLD till ett paketpris på 0,065 BTC (motsvarar ~23.138kr) 2022-01-28 till ny KS-medlem

Hej! Tänkte kika intresset på mina två snyggingar Omega Seamaster Polaris, designade av Gerald Genta. Har väl egentligen inget behov av att sälja dessa två, men känns taskigt mot klockorna att dom sällan får se dagsljuset 😪
Precis som många andra här finns det ju många andra klockor man är intresserade av att testa så om dessa säljs får dom väl bli ett bidrag till nästa klocka hehe...

Byten - Allt kan vara av intresse, men någon udda modell eller guld/smycken är nog mest intressant!

Skicket på klockorna vill jag att ni själva bedömer utifrån bilderna och givetvis skickar jag fler bilder på begäran.

Båda dessa köpte jag in i somras och tänkte därför lägga ut dom för samma pris som jag själv köpte dom för.

Först ut är min Omega Seamaster Polaris i Titan och Palladium med skruvad krona. En riktigt stilig och smidig klocka som verkar vara lite mer ovanlig än de "vanliga" med stål och guld eller titan och guld.
Batteribyte har skett idag 2021-12-27

20210727_164305.jpg

IMG_2625.jpg

Pris: 8.000kr


Näst ut är den minst lika stiliga och kanske mer exklusiva Omega Seamaster Polaris i Stål, 18K guld och diamanter, enligt informationen om diamanterna jag fick vid köp skall det vara en total vikt på 0,58 carat, F-G, VS-SI. 32mm utan krona.
Batteribyte har skett idag 2021-12-27

20210818_192907.jpg
IMG_2637.jpg

Pris: 16.000:-

Godtar även kryptovalutor (BTC, ETH, XLM)
Länk till min Goodguy-tråd
 
Senast ändrad:
Topp