• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

2x Orient + Citizen NY0045 säljes/bytes

Valle20

Omega
Hej,

Dags att förnya sig och släppa ett par pärlor jag aldrig använder vidare till någon annan hugad spekulant. Jag byter gärna allihopa mot något kul, kanske dykare och/eller flygare (på länk). För rätt klocka är jag beredd att slanta i mellan och har du en Oris blir jag ännu gladare.

Klocka 1: Orient svart pvc? som jag glömt namn/beteckning på. Köpt i februari eller något liknande. Aldrig använd, förutom en gång då jag lyckades tappa klockan 5-10cm i köksbordet vid en "fotosession" varpå den lilla 24-timmars visaren trillade bort. Eftersom jag aldrig haft något större intresse av att använda klockan så har jag inte heller haft något intresse av att laga den. I övrigt i nyskick. Bytesvärde 500:-(?) Försäljning: Ge ett kul bud.

Klocka 2: Orient Symphony köpt i februari eller något liknande. Använd ett tiotal gånger och i mycket fint skick. Kommer på ett brunt Hirsch Liberty (värde ca 300:- ) men om du absolut inte gillar läder behåller jag det. I övrigt oanvänd originallänk som kommer med. Bytesvärde 900:- med läderband, 700:- utan. Köpeskilling: Kul bud

Klocka 3: Citizen NY0040/45 med guldbezelen köpt i MarsEn riktigt favorit som använts en på en del äventyr. Några mycket små hairlines finns på boetten, i övrigt nyskick. Kommer på ett militärgrönt nato och med originalgummi som saknar ena "gummiringen" som man håller fast långsidan av bandet med, lite slitet vid dykarindex. Bytesvärde 1000:-. Köpeskilling: bud.

Bonus: Blått gummibonetto kapat för att passa 19-19,5 cm:s handled. Hatar det, så ge mig ett bud eller få det gratis om du vill ha någon av klockorna.

Returpolicy - beskriver gärna skicket ingående och skickar fler bilder vid seriöst intresse. Lämnar dock ogärna någon missnöjd så klart vi kan ta en diskussion om det, dock på din bekostnad (frakt).

Ös på!
20150629_193924_resized.jpg
20150629_193937_resized.jpg
20150629_194002_resized.jpg
20150629_194237_resized.jpg
 
Topp