• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad 2xIWC + 2xOris bytes!

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Hej!

Utan någon annan förklaring än att fru och barn är på barnkalas och jag har långtråkigt kommer här en extremt öppen bytestråd!

Jag har två stycken IWC och två st Oris som samtliga är på "kanske"-listan. Samtidigt känner jag ett behov av att gå mot färre klockor, för att kunna ge alla klockor adekvat handledstid.

Byter därför samtliga, eller ett urval mot något "roligare". Är öppen för förslag...

teby7uha.jpg


Från vänster till höger:
- IWC Vintage Aquatimer (har egen tråd på K&S för mer info)
- Oris Meistertaucher (har egen tråd på K&S)
- Oris BC3 Divers Regulator (box, originalgummi, länk och after market-gummi. Klockan köpt på TTT)
- IWC Fliegeruhr UTC Spitfire (fullset, servad i mars på Krons Ur)

Sätter bytesvärdet lite grovt såhär:
- IWC AT: 30'
- IWC Spitfire: 30'
- Oris Meister: 6'
- Oris BC3: 5'

Byter helst allt mot någonting kul i prisklassen runt 70'. (Eller delar mot något i motsvarande värde)

Ett par tusenlappar från min sida är inget problem, så länge ni inte säger något till min fru...

Släng iväg ett PM och testa idéer vettja! :)

På drömlistan står en 116710BLNR. Så har ni en sån och vill byta ligger ni bra till! :)

Mer bilder, info, prishaggel och sånt sker såklart över pm eller f2f över en kaffe i Stockholm! :)

Fortsatt trevlig helg!

/Robert
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
BC3:an är bytt! Tackar vonbahr för en mycket trevlig och smidig affär. Och naturligtvis för den här:

ugepejut.jpg


Skönaste sommarbeatern! :)

Övriga klockor är kvar. Hör av er om ni har någon kul ide!

/R
 
Topp