• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad 3 Gigandet Race King Prisbumpad

JaTack

Rolex
2-Faktor
Hejsan!

La bud på ett par klockor som jag egentligen inte var intresserad av, var bara ute efter Speed timern men ville testa och se om märket var någonting att ha. Dumt av mig!
Men nu när jag väl har dem hemma så tänkte jag se om det finns något intresse för dem? Om ingen köper klockorna så skickas de tillbaka till säljaren. De är alltså helt nya.

Byten: Är intresserad av det mesta. Testa mig!
Mängdrabatt ges såklart, kom med erbjudanden så får vi se.
Returer är ok om objekten inte är enligt beskrivningen/bilderna.

Märket är Gigandet och modellen heter Race king, men det är såklart bara en vanlig homage till Rolex Daytona. I klockan sitter ett Miyota 6S20-verk.
Helt klart värda sina pengar rent klockmässigt om man kan/vill leva med att det är homage. Dock kan ett bandbyte vara en god idé då de som kommer med inte direkt är top notch..

NR.1 Pris: 300 kr
2014-11-08 15.27.32.jpg


Nr. 2 Pris: 400 kr
2014-11-07 12.39.46.jpg


Nr. 3 Pris: 300 kr
2014-11-08 18.33.42.jpg


Alla tre är sålda, tack för annonsplatsen KS :)
 
Topp