• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad 5 st oanvända NATO:n (22mm)

M.L.

Vacheron
2-Faktor
Pris
400
Returpolicy
Ingen retur
Bilder Skickat
  1. Ja
5 4 3 2 nya oanvända band säljes. 100 kr (150 kr för det till höger) styck fraktat och klart. Fyra nyanser av blått samt ett grått. Alla 22mm. Paketpris för de återstående 2 blåa är 100 spänn inkl frakt! Jag rekommenderar verkligen paketpriset!:D
rb0000.jpg

De två till vänster är från Nato Strap Co. Lite tjockare än standardnatot. Det längst till vänster är SÅLT
Det gråa i mitten är från Strapcode. SÅLT
Det fjärde bandet vet jag inte var det är inköpt.
Till höger en vansinnigt bekvämt NATO i bomull. Köpt för 299 kr från Style Chrono. SÅLT

Produktbild på bandet längst till vänster.
the_baltic_xii_nato_strap_with_brushed_hardware_1024x1024-jpg.296508


Gammal bild där jag hade det superdupersköna bomullsbandet på en Seiko (inte just det ex av bandet jag säljer, har flera och kränger ett oanvänt)
00000000000000000000000000000000005-jpg.413121
 
Senast ändrad:
Topp