• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen 3577.50 mot PO 2500

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Plockade alldeles nyss ut en speedmaster 3577.50 från uretvintage i topp skick. Ve och skam och självklart medföljde inte cert som det stod att det skulle göras.

Söker en PO 2500 42mm med original cert. Om det finns någon som vill byta så är jag sugen annars returnerar jag klockan så fort jag fått svar och godkännande av uv.

Retur: kommer vi överens om.
Bytesvärde: 23k (orelevant då jag varken tänker betala eller va ute efter pengar upp)

Bilder kommer på förfrågan men kan ej ta wristshots eller på baksidan av uret etc då returpolicyn till uv slutar gälla. Mvh
 
Topp