240snusit
Silver
- Pris
- 300-600
- Returpolicy
- Om du köper skorna via distans kan du returnera dom utan problem om de inte passar. Köparen står då för returfrakten men får övriga beloppet tillbaka.
- Bilder Skickat
- Ja
Här kommer är ett gäng skor till salu. Jag har försökt beskriva defekter så bra jag kan; alla skor kan skickas på köparens bekostnad eller testas hemma hos mig i Norrort, Stockholm. Jag erbjuder retur på skorna ifall du köper på distans - det är bara att du hör av dig när du testat dom så löser vi en smärtfri retur, men köparen får då stå för returfrakten. Här kommer skorna:
Allen Edmonds Fifth Street, stl 6,5E US. I bra använt skick utan större defekter och skador. 600kr
Allen Edmonds Dalton Stl 7E US. Behöver nytt lager läder på insidan av hälarna, så därav priset. Skulle behöva nya snörren då en ”plupp” har ramlat av. 300kr
Allen Edmonds Park Avenue stl 9EE US. I ganska använt skick men utan större defekter, behöver dock nya snören. 300kr
Crockett and Jones Tetbury stl 7 1/2 E UK. I använt skick; några stygn innuti skon har lossnat, se sista bild, annars i bra användbart skick. 600kr
Alfred Sargent Compton stl 9 UK. I använt men användbart skick utan större defekter och anmärkningar. 300kr
Tack så mycket KS för annonsplats och grymt forum!