• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

4 års väntan är över, Mmm...Paketöppning + bonus paketöppning!

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Frukost på G ellé!


Nope...hämta packet från s.k.posten :banghead: passade även på att pantamera (not)


Känner mig som Kalle, i Kalle & chokladfabriken när han hittat den sista Golden Ticket!


Spänningen är alltid lika kul, som julafton för barn. Finns ju chans att man blir besviken när man ser klockan i verkligheten.


Grönt är Skööönt!


Åhhhåååå...Rolex there is!


16220 vad kan detta vara för modell? Men ni som kan eran Rolex vet att det är...

Japp...alldeles riktigt, EN DATEJUST med arabiska siffror på tavlan! Köpt från Douglas Krook i Malmö 1993.


Fellset dessutom, jag är mycket för cert, box ja allt som finns.


Som sagt, så är jag mycket för detaljer, kolla på detta bara. Hologramet på bakboetten är nästintill intakt, känns som personen knappt användt klocka. Band hornen känns rejäla och opolerade.


Snabbt av med jubellee länken och på med ett Oster, Voilá!


Tack för titten, kan bara säga så här. Jag är grymt nöjd med detta köp, lite högt pris kanske men med tanke på skick och alla tillbehören så är jag nöjd trots allt. Bytet till Oysterlänken höjde snygghets faktorn rejält i mina ögon. Men det kommer mera, kom ett paket till MoaHahaah.

Beställde en Winder för 9 klockor för ett tag sedan men det har tagit sin tid att få hit den. Jag gillar den, snygg att titta på är den.




Kvalitén känns så där, kul att man kan sätta upp den på väggen, tråkigt att kontakten från adaptern är synlig bara. Sämst av allt är iaf, att kuddarna eller vad man nu kallar dom för att fästa klockorna. Är fyrkantiga, du måste ha väldigt stora handleder för att det skall funka tyvärr.
 

Sond

Patek
Grattis till klockan. Alltti kul med en ny till samlingen! Känner allt mer att en DJ knuffar in sig på första plats i kandidatlistan för nästa köp. Windern verkar ju lite skum med sina kuddar.
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Helt rätt, grym kombo! Gillar dock oyster och det är lite gangzta att köra räfflat och oyster. LIKE! :woot:
 

Nicklas.S

Audemars
2-Faktor
Grattis ! Fantastiskt fin dinka och extra kul när det är fullset.
Gillar jubileetavlan, har du nån bättre bild på den ?

Tycker också bättre om jubillelänken :)
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Mårtas!

Gillar den som bara den på Oyster. Med slät ring så skulle den kunna vara min nästa...lite avis faktiskt!

Grattis!

//Johan
 
Topp