• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad 4 klockor bortskänkes mot bidrag till BCF

Podal

Omega
Hej,

Har några klockor liggandes som av olika anledningar inte används längre. Någon där ute kanske kan gilla dem och få användning för dem, det känns inte rätt att bara slänga dem, det är ju trots allt klockor :).

Alla klockorna är köpta nya av mig på impuls på div flygplaster runt omkring i Europa, gillade klockan där och då och priset var bra ;), men det finns inga papper, boxer eller kvitton.

Klockorna skickas i vadderad kuvert till den som vill ha klockan och bekräftar en valfri summa insatt till KS BCF. Jag vill att detta ger KS BCF 1000 kr totalt och betalar själv in beloppet som saknas efter det klockorna ger. Tänk på att detta i första hand är tänkt som bidrag till KS BCF.......

Svara med vilken klocka du vill ha och vilket belopp du betalar till KS BCF så tar vi adresser på PM senare. Ingen budgivning alltså, första man/kvinna till kvarn......

Bidraget görs här: http://www.barncancerfonden.se/16781/

EDIT: Denna är nu avslutad, tack till Marcush och Zackarias Dullfiere som också la till en 50-lapp var på sina bidrag till KS BCF. De 2 sista klockorna har skänkts inom familjen. Jag lägger samma peng som klockorna gav tillsammans, så 700 riksdaler då också från min sida ger 1400 totalt till KS BCF.

Klockorna skickas med post i morgon, fredagen 14 Februari, tack till er som bidrog.

Klocka # 1: Bortskänkt

Calvin Klein Bold, köpt 2006, Swiss made, ref K22271, Ø 40mm, gummiband. Använd ett fåtal gånger, tomt batteri.

IMG_3699.JPG


Klocka # 2: Bortskänkt

Certina DS Podium, köpt 2005?, Ø 40mm, läder/Carbon band, väl använd med några målningsprickar på boetten, tomt batteri.

IMG_3701.JPG


Klocka # 3: Bortskänkt

Festina Dual Time, köpt 2010, Ø 45 mm, läder/carbon band (för litet till klockan), väl använd, aldrig bytt batteri, går fortfarande.

IMG_3698.JPG


Klocka # 4: Bortskänkt

Festina Tour De France, köpt 2007, Ø 45mm, gummiband, väl använd (saknar en svart "plupp" vid ytterringen) , går men kommer behöva batteribyte inom kort.

IMG_3700.JPG
 
Topp