• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

4000 inlägg!

Ministern

Founder
2-Faktor
Ja du herr ministern, du startade Sveriges främsta och bästa klockforum och nu har du postat 4000 informativa och initierade inlägg. Hur känns det?

Tackar som frågar, det har varit en mycket spännande och rolig resa. Det har alltid funnits en tanke med mina inlägg och det är kul att det uppskattas!

Hade du herr minister kunnat genomföra detta själv utan Daviden och Denke?

Jag hade kunnat försöka men utan dessa eminenta herrar hade jag fallit kort! Skall dock inte glömma att ge hans den credd han förtjänar och även vår sista lille flipparkung jakob_dala.

Hur ser du på forumet idag?

Jag ser nya förmågor som tar plats vilket är mycket roligt. Även äldre och lågpostare börjar komma igång. Men som alltid man måste styra sin flock för att alla skall få näring.


Hur har du tänkt att följa upp det segertåg du inledde i september?

Har väl tänkt att fortsätta i samma sköna varma stil. Dock finns det ju lite gamla medlemmar som behöver styras upp. Men men så är livet för en minister!

Och hur har herr minister tänkt att fira detta remarkabla tillfälle?

Behöver du fråga?

E6DCC9C0-B900-4591-BE91-99FAF353A3A0-438-00000023FC2BB484_zpsa7e62d8a.jpg

20130614_192043_zpsc2da2a9e.jpg

Tack alla medlemmar och läsare och en "merry new Year" som Eddie Murphy sade i Ombytta roller!
 

cheepo63

Läderjesus
2-Faktor
Den där cavan är nog bland dom bästa en arbetare kan få. Imponerande att få till 4000 inlägg också! Grattis.
 

jabla

Sarlacc
Grattis och tack för allt!
Men hur kan det komma sig att undersåtarna bara gillat 25% av dina informativa och initierade inlägg? ;)
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Grattis och tack för allt!
Men hur kan det komma sig att undersåtarna bara gillat 25% av dina informativa och initierade inlägg? ;)

Ja du min lille vän, jag ligger i topp med Daviden med den statistiken givet mängden inlägg. Hur ser det ut för dig? :D En minister måste fatta opopulära beslut ibland..
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Tack för inläggen, utan att ens känna eller ha mött dig verkar du onekligen vara en skön typ!
Och vem kunde tro att du för 4000poster sedan skulle äga en Seiko :D ;)

Ha en trevlig kväll!
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Grattis! :)
Men ett tips till nästa stekning för 5000st inlägg, salta aldrig köttet innan stekning, det drar ur vätskan ;)
 
Topp