• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

477 klockor, något som är intressant?

Affe

Una vida loca
2-Faktor



Haha...men fy för den lede, 19.040kr och 37 öre :wideyed:! Kan det verkligen stämma att en klockan kan vara värd 39.93kr st, för mig så är det en hög med massor av bråte. Kanske 2-3 spänn stycket MAX 3kr, men för det där priset får man ju mycket fina klockor för.
 

Marquise

Omega
Men får ju dock inte speciellt bra bild av vad som finns där. Kanske man kan hitta några gamla omega ur eller liknande?
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
För mig ser det mest ut som junk! Sånt som du för om du går med i en bokklubb eller liknande, men, som du säger bilderna är riktigt dåliga, så chansen finns att det kan vara som du säger, även om jag tror chansen är minimal.
 

Marquise

Omega
För mig ser det mest ut som junk! Sånt som du för om du går med i en bokklubb eller liknande, men, som du säger bilderna är riktigt dåliga, så chansen finns att det kan vara som du säger, även om jag tror chansen är minimal.

Jodå, säger inte emot. Chansen att hitta något kul är en på miljonen.

Men vem vet, kanske någon gammal samlare har dött och kidsen bara vill bli av med de :D Undrade dock mest om någon kunde "spotta" något trevlig, är det någon som kan hitta ädelstenen bland riset så är det KS!
 

Brutus

Cartier
2-Faktor
Ser ut som samme snubbe säljer klockor även styckevis, så han vet nog vad grejerna är värda. mao tror jag att chansen att det finns ngt man vill ha i den här högen är nära nog obefintlig.
 
Topp