• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

48mm är stort

Spiken

Breitling
rese6ege.jpg
 

TomasBc

Dirty rotten scoundrel
2-Faktor
Den dör modellen är dock trevlig, fast snyggast på gummit :)

Tycker du?

Vad är grejen med 48mm och ha sub-dialsen placerade på det där sättet i den storleken? Halv-decimeter klocka på armen och du måste ändå räcka fram handleden till ansiktet när du ska läsa av chronon. :D

Fast det kanske är som allt annat, vissa gillar det, andra inte.. 48 mm är stort, ja
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Tycker du?

Vad är grejen med 48mm och ha sub-dialsen placerade på det där sättet i den storleken? Halv-decimeter klocka på armen och du måste ändå räcka fram handleden till ansiktet när du ska läsa av chronon. :D

Fast det kanske är som allt annat, vissa gillar det, andra inte.. 48 mm är stort, ja

Eh vem använder kronografen :D ;)
Jo klart 48mm alltid är stort, inte minst på denna då glas/tavelytan är stor. Hur som haver jag tycker den ser helt ok ut, smaken är som baken!
 

Spiken

Breitling
Provade kollegans så den är inte min, tycker den är för blaffig. Får min Panna o se ut som en barnklocka...
 
Topp