• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes 49st remmar

Pris
1500
Returpolicy
Enligt överenskommelse
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej allesammans !

Jag har städat i Omega-samlingen och har en större mängd olika remmar som jag aldrig använder och som det vore roligt om någon annan fick glädje av att använda.

Nästan alla remmar är helt oanvända, det kan vara någon enstaka som är prövad men det är också allt. Att ödleremmarna (separat bild) är något böjda beror på att de suttit på klockor i samlingen, de har aldrig varit använda.

Följande är till salu: 42st NATO-remmar (alla är med 20mm bandbredd), 4st perlon-band (20mm här också men ett är i 18mm) och så tre läderremmar (separat bild). Läderremmarna är ett 20mm mörkbrunt ödleskinn, ett 18mm rött ödleskinn och ett 20mm svart RIOS Juchten avsett för Omegas viklås.

Pris för allesammans är 1500kr, jag vill för enkelhetens skull sälja alltihop på en gång. Jag bjuder på frakten, annars går det bra med F2F i Växjö-området.

Vänligen
Forumets undersköterska

IMG_0427.jpeg

IMG_0428.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp