• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

5 årsdag på KS!

Holmqvist

Diamant
2-Faktor
Kanske ett menlöst inlägg, men måste dela med mig av min glädje.
Idag har jag varit medlem här på KS i 5 år!!
Jäklar vad tiden går och med dinkor man plöjt igenom och så många nya medlemmar det kommit. Toppen var nog min daytona och 126600 och botten min glycine combat sub (dock en helt ok klocka)
Vad har man på armen efter 5 år? Såklart en Panerai. Älskar dem.
Svek Rolex för Panerai för något år sedan, men trillade tillbaka igen när nya SD’n släpptes. Men, Panerai satt kvar i huvudet så man föll på det hållet igen.
Nog snackat!!
Skål klockbröder!
3A518BB9-BC4C-4FFE-B3E1-529D234C81ED.jpeg

5 år är en lång tid! Det ska så klart firas :)
Jag har 1 månad kvar tills mitt första år, enda jag ångrar är att jag inte reggade mig tidigare...
Ett väldigt trevligt forum som ger en information och kamratskap!

5år! Stackare.... Själv har jag inte ens ett år här o funderar redan desperat på en kontakt med länkarna (!) eller anonyma klockolister :nailbiting:
(Grattis! :angel:)

Kanske ett menlöst inlägg, men måste dela med mig av min glädje.
Idag har jag varit medlem här på KS i 5 år!!
Jäklar vad tiden går och med dinkor man plöjt igenom och så många nya medlemmar det kommit. Toppen var nog min daytona och 126600 och botten min glycine combat sub (dock en helt ok klocka)
Vad har man på armen efter 5 år? Såklart en Panerai. Älskar dem.
Svek Rolex för Panerai för något år sedan, men trillade tillbaka igen när nya SD’n släpptes. Men, Panerai satt kvar i huvudet så man föll på det hållet igen.
Nog snackat!!
Skål klockbröder!
3A518BB9-BC4C-4FFE-B3E1-529D234C81ED.jpeg

Hade också 5-årsdag igår, grattis till oss!

Grattis båda - hoppas jag får möjlighet att följa er minst 5 år till... :)

Tillbaka
Topp