• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

5:e gången gillt!

Ninen79

Audemars
Jag har sålt/köpt denna modellen för 5:e gången och senast i lördags...igen :shock: fattar inte varför jag älskar denna klockan så mycket men samtidigt "hatar" den för att den är lite för mycket av "Handels högskolan" examenspressent :D under -90 och -00 talet :lol:
Har ni också haft klockor som ni "hatar" men samtidigt inte kan leva utan? :D
Seamaster_zps69e7c0fd.jpg
 

Pleximannen

Cartier
Den är svår den där. Har alltid haft nån form av hatkärlek till just den Seamastern. Jag har aldrig ägt ett ex
men den har alltid känts som en ikon. När det begav sig för min del för ca 12 år sedan så
blev det en Speedy Pro - en Sub var i dyraste laget och väntelistan låg runt 2 år... kunde blivit
en Seamaster men Speedmastern kändes iaf då aningen roligare för min del. Fanns nog ingen djupare
anledning. Det bara blev så. Men visst förstår jag vad du menar. Känns som att, för 30-35 år sedan
så hade Submariner 5513 den rollen men motsvarigheten har väl blivit i dyraste laget nu...
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Man saknar inte kon förens båset är tomt brukar de säga. Tycker att det passar här. Skönt ändå att göra vändan 5ggr.
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Har en exakt likadan. SMP Automatic från -97. Nu ljusblå :)

Säljs aldrig. :D
 
Topp