• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

500 inlägg!! Givetvis tävling på det..

Holmqvist

Patek
2-Faktor
500 Inlägg, 7 klockor senare, fattigare men mer nöjd med livet.
Vad gör man? Lever ju bara en gång och vem vet hur länge.

Till tävlingen!
Hur många Vol % är där i min fredgasöl som syns på bilden?
Första rätta svar vinner ett fint 22mm Nato i härlig armegrönt.

AuVkICR.jpg
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Snygg bil & grattis till 500.
Gissar på på 350 cubic inches under huven...

Pocenten på ölen är 6,3, skulle jag tro!

Mer bilder/spec på bilen!!!
 

Holmqvist

Patek
2-Faktor
Grattis aboynamedsue!! 5,3% är helt rätt! För enkel? Känns som detta är en välkänd öl även för dig?
Skicka pm med adress så kommer din vinst i veckan.

Måste säga att detta är ett fantastiskt forum, alla är hjälpsamma och snabba svar.
Problemet är allt konstiga och dyra idéer som poppar upp i skallen.
Måste snart på rehab då jag spenderar 2 timmar (Minst) om dagen här.

Beträffande ölunderlägget är det en 64:a, med en 327 Highperformance (340hk) Rullat i min ägo i snart två år.
(Nyfikna kan titta vidare på: http://www.garaget.org/?car=302588)
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Bra jobbat till femhunkan! Eftersom det inte finns någon klocka att berömma i tråden får bilen min uppmärksamhet; för jävla fin!
 

Aboynamedsue

Patek
2-Faktor
Grattis aboynamedsue!! 5,3% är helt rätt! För enkel? Känns som detta är en välkänd öl även för dig?
Skicka pm med adress så kommer din vinst i veckan.

Måste säga att detta är ett fantastiskt forum, alla är hjälpsamma och snabba svar.
Problemet är allt konstiga och dyra idéer som poppar upp i skallen.
Måste snart på rehab då jag spenderar 2 timmar (Minst) om dagen här.

Beträffande ölunderlägget är det en 64:a, med en 327 Highperformance (340hk) Rullat i min ägo i snart två år.
(Nyfikna kan titta vidare på: http://www.garaget.org/?car=302588)


Grymt!
Har faktiskt en flaska ståendes i kylen :) Då jag inte har någon klocka som drar 22mm byter jag gärna in vinsten mot att få åka med en sväng i bilen om tillfälle skulle ges någon gång i framtiden? Riktigt vacker bil!

Tack för tävlingen och vinsten och grattis igen till 500 inlägg!
 

Holmqvist

Patek
2-Faktor
Grymt!
Har faktiskt en flaska ståendes i kylen :) Då jag inte har någon klocka som drar 22mm byter jag gärna in vinsten mot att få åka med en sväng i bilen om tillfälle skulle ges någon gång i framtiden? Riktigt vacker bil!

Tack för tävlingen och vinsten och grattis igen till 500 inlägg!

Klart du kan byta in vinsten.. :)
Japp, det stämmer med 1518 på bolaget.
Är född i en corvettesläkt och just C2 har varit en "graal" för mig sedan jag var 14.

Gruppbild på alla 7 blir svårt.. Har flippat en del så just nu ser min samling tom ut, Ligger på en Aerospace 07, en Combat sub och en SMP.. Kommer bilder på samlingen när Bratten är hemma från service.
 
Topp