• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

500 inlägg men ändå inte bidragit med något vettigt.

almeyero

Panerai
Har nu nått 500 inlägg, majoriteten av de är skrivna i OT trådarna eftersom jag fortfarande är nybörjare i klockvärlden och inte har något vettigt att dela med mig av, men jag har lärt mig otroligt mycket och det tackar jag för!

Tävlingen går ut på att ni ska berätta vilken klocka ni tycker skulle passa bäst mig utifrån vad ni vet om mig, och ni ska gärna motivera valet. Vilken klocka som helst kan det vara, alltifrån parfymklockor och fickur till rollar i guld och diamanter, bara ni kan motivera det.

Eftersom jag har som hobby att köpa in och deala fotbollströjor så är vinsten en fotbollströja med valfritt lag (i den mån som går utifrån vad jag har på lager) med valfritt namn och nummer, samt eventuell "patch" beroende på vilken liga laget spelar i.

Ni har tills på söndag klockan 00.00 på er och vinnaren kommer annonseras på måndag i tråden och jag kommer att kontakta den personen med ett PM med frågan om lag, nummer, namn och storlek.

hämta.jpg
 

jabla

Sarlacc
Grattis till ett halvt tusen!
Lite självinsikt har du ju tillfört med tanke på rubriken. ;)

Tycker du skulle ha en Kermit precis som Henke Larsson.
 

SSL

Audemars
Du ska så klart ha en Sinn, varför, för att det är tyskarnas år i år o för att det går jävligt bra nu
image.jpg


556i är en perfekt nybörjare
 

WHU

Panerai
2-Faktor
Förstår inte frågan....

0,,12562~11443160,00.jpeg


Ps:Jag kan ta nya bortatröjan.....
Annars håller jag med Apan, en DD passar dig som en smäck!
 

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Jag tycker att du som West Ham-fan endast kan se framgångar i skyarna, vad passar då bättre än en Sky-Dweller? Men samtidigt vet du att du måste hålla dig på jorden, då passar vitguld och en svart tavla bäst. Sikta mot skyarna så når du i alla fall molnen
Rolex Sky-Dweller White Gold Black dial.jpg
 

Galaxy

Rolex
Om jag inte minns fel är du lärare, så en Submarimer torde vara det ultimata valet, så att du kan föregå med gott exempel och lära ut till barnen att det är Rolex som är det rätta ;)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Stort GRATTIS till 500 almeyero! Alla bidrar vi med något, i ditt fall så är det massor av fotboll. Varför du skall välja denna klockan, du verkar vara den där sportiga snubben, så denna lär hjälpa dig med det alla dagar i veckan, allt från tidtagning, så du kan klocka tiden när du kollar fotboll på TV och live. Den har även 2 tids zoner så du kan ha koll på tiden i Brasilien när det vankas fotboll där. Klockan jag jiddrar om är så klart en Tag Heuer 2000 Classic Multigraph.

Finns på både länk
image.jpg


Och gummi!
image.jpg
 

billo

Cartier
En Casio sub, tror jag såg att du gillat den i nån tråd :blackalien: japp Bond James Bond har alltid koll på läget. Vill ha en tröja på ett lag som spelar i första ligan i Nepal. Nr 10 med stjärn spelaren umbanilozambodita kollalompa .

Ps: Grattis till dina 500 inlägg må du leva till 10000 inlägg. Riktig trevlig tävling mitt bud är en
Oris Culture Artix Complication den är så "pip" fin samt att jag vill gå i mot strömmen som vill tvinga på dig en sportig klocka.
 

Bojke

Wicket Wystri Warrick
2-Faktor
Givetvis ska du ha en ploprof! Minutvisaren samt gummit har samma vackra färg som Nederländernas landslagströja och resten av klockan är lika rå som Nigel de Jong själv.
 

almeyero

Panerai
Grymma förslag ifrån allihopa och för mig är alla vinnare! ;)

Men den som jag väljer som vinnare av en fotbollströja är Apansson med sitt förslag till en Day Date och med en kort men bra motivering. Håller verkligen med dig i motiveringen, man hade varit kung i orten med en Day Date i guld.

Skriv ett PM till mig angående vilket lag, storlek samt namn och nummer du vill ha. Förhoppningsvis så har jag laget på lagret (lät jävligt roligt det där) annars får du vänta ett tag, men som man säger, den som väntar på något..

Bra tävlat av allihopa!
 

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Topp