• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

500 inlägg men ändå inte bidragit med något vettigt.

Apansson

Torpare
Vill förtydliga att uschet var riktat mot Liverpool
Och sen är ni från Skåne, så all framgång har ju en baksida. I ert fall en rätt kraftig sådan ;)

Ah bra! Kanske ska skänka tröjan till min bror, han hatar iofs alla plastlag i alla andra plastligor lika mycket som jag, men han höll på Liverpool när han var yngre iaf.
 

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Ah bra! Kanske ska skänka tröjan till min bror, han hatar iofs alla plastlag i alla andra plastligor lika mycket som jag, men han höll på Liverpool när han var yngre iaf.
Har du säsongskort Apan? För jag funderar på att gå på en match snart och det vore kul att gå med någon som har koll på laget :)
 

Apansson

Torpare
Kul att vinsten gick till någon som uppskattade den... :p

Släng ut en BCF-auktion om du/din bror inte vill ha den.

Edit: Grattis till vinsten! :)
Självklart.
Grattis. Tråkigt med att de inte fanns en tröja på ditt favvo lag. Men så blir det när man är i princip en av tio personer i Sverige som gillar ett amatör lag. Inte värt för laget att trycka tröjor:)
Det här är anledningen till att svensk fotboll mår som den gör.
Har du säsongskort Apan? För jag funderar på att gå på en match snart och det vore kul att gå med någon som har koll på laget :)
Ja, årskort på sittplats tillsammans med ett gäng på 7 pers. Kan bli svårt att få ticket bredvid!
 
Topp