• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad 5513 MF

deddas

Rolex
Hej!
Säljer en 5513 med korrekt MF tavla. Insertet är ett så kallat "fat font". Klockan är från -67 och kommer som head only. Klockan går fint och går igång snabbt efter den varit stilla. Den säljes dock med service historik okänd. Case:t har som ses blivit polerat flera ggr under sin livstid. Finns en ding på ett av bandhornen har försökt vissa detta på bilderna(ses på det vänstra nedre bandhornet på den andra bilden. Plexit har en del repor men endast ytliga. Sitter en triplock krona på.
Jag tycker(trots poleringen) att den är charmig och väldigt "wearable" tavlan är fin likaså visare.
Bilder:
IMG_3850.JPG
IMG_3851.JPG
IMG_3853.JPG
IMG_3854.JPG
Priset sätter jag till 60k kr. Detta kan diskuteras vid snabb affär.
Finns i Sthlm för F2F.
Inga byten denna gång.
Retur gäller inte vid F2F annars retur som jag och säljaren kommer överens om.
Frågor och glåpord tas via PM eller i lämplig tråd på forumet.
Tack KS för annonsplatsen!
Mvh
Deddas
 

Bilagor

  • IMG_3852.JPG
    IMG_3852.JPG
    82.5 KB · Visningar: 32
Topp