• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

600 + Paket öppning = Äntligen

Mattias79

Cartier
Vad roligt att se en sådan på forumet. Riktigt fin och med ett häftigt arv. Det är bara till att gratulera. Mycket bra!
 

Bolio

Panerai
Stort grattis till något lite roligare än en sub! Kul, riktigt kul!
Har du någon bild av servicekostnaden?

Nej jag har inte kollat service kostnaden än, men jag räknar kallt med att vill man inte sälja i Sverige vill man nog inte skicka på service heller så jag får nog lösa det med ÅF i Europa vilket fungerar alldeles förträffligt bra ;) .
 

Omen

Heja Eslöv!
2-Faktor
Till att börja med, grattis till 600 hundringen...och sen ett ännu större grattis till din fina dykare riktigt kul för dig!
 

Pelarn

Patek
2-Faktor
Grattis till fin klocka och grattis till 600 bra jobbat.
Inte varje dag man ser en resväska i fullset:D
 

Wi

NLA
2-Faktor
Kul att se något annat! Ensam på forumet med denna?

Gratulerar, ser fram emot att läsa en recension snart ;)
 

garfield

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Grattis till 600 och en rysligt fin klocka!!!! Får man be om lite fler bilder på baksidan vid tillfälle?
 

Fixoflex

Patek
2-Faktor
Så vacker! Var mycket fundersam i början till denna modell!
Nu tycker jag den är sagolikt vacker!

Grattis!
 

bartoldous

Cartier
Jäglarns det där uret andas respekt,grattis! Förresten angående att vara emot transparant baksida
gäller väl endast rolex fanboys.Du som även är "rolle" ägare kan bara ignorera då du kan leverera på alla plan,Njuuut. ;)
 
Topp