• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

62MAS reissue ( SLA017 / SBDX019 )

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
IMG_5118.JPG

Har laddat med "bättre" spänne. :)
 

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Det där ser ju betydligt vassare ut än det som sitter på Sumo!

Det är sant. Vikdelen ser ju annorlunda ut jämfört med Sumon som bara har två plåtskivor som ligger mot varandra. Varför ska då @yonsson byta? Är det till MM300-spänne? Är det dykförlängningsfunktionen du tycker är bättre på det spännet?
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Det är sant. Vikdelen ser ju annorlunda ut jämfört med Sumon som bara har två plåtskivor som ligger mot varandra. Varför ska då @yonsson byta? Är det till MM300-spänne? Är det dykförlängningsfunktionen du tycker är bättre på det spännet?
Jepp, det är mm300-spänne. Det är inget fel på originalspännet, bör vara ett sådant som är till nya Transocean. Det jag stör mig lite på är att originalspännet har så lång dykförlängning.
 
Senast ändrad:

Geparden

Audemars
Det bör ju börja dyka upp bilder på riktiga klockor inom en snar framtid. Om inte första leveransen går till Globen då förstås :rolleyes:
 

marmot

Panerai
Jepp, det är mm300-spänne. Det är inget fel på originalspännet, bör vara ett sådant som är till nya Transocean. Det jag stör mig lite på är att originalspännet har så lång dykförlängning.
MM300-spännet är väl varken särskilt snyggt eller smidigt heller, om man ska vara ärlig?
 
Topp