• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

7 dagarsvecka med Rolex Daydates

nissehult

Patek
2-Faktor
:wideyed:

Det här är så galet och vansinnigt att jag inte kan annat än att imponeras över din fokusering och driv. Grattis.

P.S. Du vet väl att det finns typ 52 veckor på ett år... ;)
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Utifrån bilden tänker jag:
1: Fy vad jobbigt att behöva välja av alla de så snarlika klockorna.
2: Fy vad jobbigt att hålla igång alla så de inte somnar, alternativt att ställa klockan man byter till.
3: Fy vad jobbigt att ha koll på servicebehov på alla de klockorna.

Älskar dock när folk går all in på någon specifik modell eller ett specifikt märke och kör stenhårt på den linjen. Bra jobb!
 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Hatten av för en fantastisk samligt DD:s. Jag tycker dock synd om dig då en Omen-vecka endast omfattar vardagar, även om detta delvis vägs upp av två fredagar och två onsdagar (som bekant är ju onsdagar lill-lördag) :)
 

Omen

Heja Eslöv!
2-Faktor
Utifrån bilden tänker jag:
1: Fy vad jobbigt att behöva välja av alla de så snarlika klockorna.
2: Fy vad jobbigt att hålla igång alla så de inte somnar, alternativt att ställa klockan man byter till.
3: Fy vad jobbigt att ha koll på servicebehov på alla de klockorna.

Älskar dock när folk går all in på någon specifik modell eller ett specifikt märke och kör stenhårt på den linjen. Bra jobb!

Tack yonsson, dom orden värmer i ett gammalt DD-hjärta!:)
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Det är onekligen en fantastisk blandning av både material, utförande och ålder.

Är personligen väldigt förtjust i trätavlan, rosén och platinan.
 

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Jag älskar dina guldare Omen! Men din platina.. Holy moly :heart: Den är så löjligt fin! Jag får aldrig nog med bilder på den, den är allt som en DD ska vara :happyhappy:
 

Bluefade

Omega
Är det någon av dem som ligger närmst hjärtat och används mest? Eller försöker du fördela din tid jämnt över alla? Hade varit kul att veta :)
 
Kommer hem efter jobbet, äter, duschar och slö-surfar sedan in på klocksnack och OMG !!!!!:woot:

Vilken samling, vilka bilder !!
OMG_Files_w[1].jpg


OCH ETT STORT, STORT GRATTIS SÅKLART !!!
 
Topp