• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad 78360/580 Oyster-länk, Rolex

virrooo

Audemars
2-Faktor
Hej!

Jag säljer en 78360 oyster-länk med tillhörande 580-ändlänkar. Länken följde med min 1675 men har blivit liggande till förmån för mitt jubilee som används friskt!

Här är en bra referenslista för att se vilka ändlänkar som passar till vilken klocka:
http://rolex.watchprosite.com/show-...x-reference-rolex-bracelet-and-endlink-chart/

Länken har väldigt lite stretch men är polerad vilket går att se tydligast på spännet där kronan fått sig en liten törn. 12 länkbitar totalt där en är bortmonterad i nuläget.

Pris: 4500kr skickat, retur efter överenskommelse

IMG_1688.JPG


IMG_1687.JPG


IMG_1689.JPG


IMG_1694.JPG
 

Bilagor

  • IMG_1690.JPG
    IMG_1690.JPG
    119.8 KB · Visningar: 88
Topp