• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

999 inlägg på KS måste firas:-)

Herrej-vlar! Otroligt mängd klockor på kort tid - älskar såna här inlägg, man framstår ju själv högst normal i jämförelse:)

Riktigt trevlig klockor, fanns hur många som helst jag själv hade velat testa.

Inte sugen på lite vintage?

Grattis till 1000 inlägg också så klart.

Tackar och tycker samma ang liknande inlägg. Vintage kommer lite smygande men tror att det tar lite tid.

Min klockkarriär började för lite drygt 2 år sedan. Surfade runt mycket (bland annat på KS utan att vara medlem) och köpte lite. KS kändes lite för nördigt och varför behövde man mer än en klocka undrade jag mer än en gång.
Men efter drygt ett år som medlem nu så inser jag att jag torskade dit ordentligt. Här så följer en liten kavalkad av klockor som passerat den gångna tiden. Några har fastnat men de flesta har fått vandra vidare. Visst finns det klockor som jag absolut saknar mer och ångrar att jag flippade. Rolex Daytona 116503 med den blåa fina racingtavlan är absolut en saknad vän. Likaså min första Rolex (Explorer II) som inköptes efter en bättre långlunch i London 2009.
Sammanställningen är nog tyvärr inte helt komplett.

Grattis gratti, vilket givande år! Så... Vilken har varit favoriten? Daytonan?

Tillbaka
Topp