Jäkla bra fart med klockor hos dig
Grattis till 1000!
Vilka är kvar?
Tips, titta inte bakåt, bara fram![]()
Tackar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jäkla bra fart med klockor hos dig
Grattis till 1000!
Vilka är kvar?
Tips, titta inte bakåt, bara fram![]()
Samling & samling... De absolut flesta är bortflippade men nya Pepsi eller en blnr (igen) skulle nog inte sitta fel.Haha, bra jäkla flippat alltså! Många fina som kommit och gått under så pass kort tid!
Vad är näst på tur in i samlingen?![]()
Gillar Santosarna! Hur många har fått stanna?
Härligt! Inte mycket vintage direkt, är det genomtänkt så att du håller dig borta från mögel`?
Härliga ur du haft!
Personligen brukar just Rolex va märket som stannar längst i garderoben... eller på handleden.
Vilket verkar va ditt favvomärke![]()
Riktigt imponerad! Känns bra att förvalta en av dina gamla pjäser.![]()
Herrej-vlar! Otroligt mängd klockor på kort tid - älskar såna här inlägg, man framstår ju själv högst normal i jämförelse
Riktigt trevlig klockor, fanns hur många som helst jag själv hade velat testa.
Inte sugen på lite vintage?
Grattis till 1000 inlägg också så klart.
@Tigerrrr blev faktiskt lite kär i min Peacock. Så steget är inte omöjligt, men det dröjer nog en liten stundInga dåliga klockor du bockat av! Snyggt jobbat. Ser att du har GS kvar att uppleva dock![]()
Sjukt!! Riktigt sjukt!!!![]()
Jösses! Det där är ju mer än 1 klocka i månaden under 2 år. Imponerande takt och val av modeller!
Grattis @Tigerrrr nu är du hooked for ever, smekmånaden är över. Tippar på GS nångång under 2021
Ha en go kväll
1003 nu men GRATTIS ändå.![]()
TackarInga dåliga klockor du bockat av! Snyggt jobbat. Ser att du har GS kvar att uppleva dock![]()
Min klockkarriär började för lite drygt 2 år sedan. Surfade runt mycket (bland annat på KS utan att vara medlem) och köpte lite. KS kändes lite för nördigt och varför behövde man mer än en klocka undrade jag mer än en gång.
Men efter drygt ett år som medlem nu så inser jag att jag torskade dit ordentligt. Här så följer en liten kavalkad av klockor som passerat den gångna tiden. Några har fastnat men de flesta har fått vandra vidare. Visst finns det klockor som jag absolut saknar mer och ångrar att jag flippade. Rolex Daytona 116503 med den blåa fina racingtavlan är absolut en saknad vän. Likaså min första Rolex (Explorer II) som inköptes efter en bättre långlunch i London 2009.
Sammanställningen är nog tyvärr inte helt komplett.
Satan vad klockor du betat av, starkt jobbat
Hur många försöker du generellt ha parallellt?
Grattis gratti, vilket givande år! Så... Vilken har varit favoriten? Daytonan?
Satan vad det har passerat klockor det senaste
Vilken klocka gav mest pirr vid införskaffning då?
Äh, skit i den känslan och fokusera på den där andra härliga känslan vi alla får av att knäppa på sig ett fint ur runt handledenNär du beskriver det så får jag ännu mera klockångest då de flesta är omsatta det senaste året![]()